fbpx

Somen kuvakoot haltuun

Sosiaalisen median kuvakokojen parissa työskentely voi ajoittain tuntua suossa tarpomiselta. Ilman kumisaappaita. Pilkkopimeässä. Sosiaalisen median kanavat muuttavat suosituksiaan jatkuvasti, mistä syystä on varsin tärkeää ylläpitää kuvakokotietoutta tavoitellessa mahdollisimman laadukasta kuva- ja videosisältöä.

Kokosimme alle joukon ajankohtaisia kokosuosituksia, jotka perustuvat kokemukseemme kelpoisimmista kuvakoista. Kutsuttakoon tätä HuHun selviytysmisoppaaksi somen kuvakokojen suossa. Huomaathan, että kuvien koot on ilmoitettu pikseleinä.

Lue lisää »
mittailua

Digitaalisten toimintojen mittaaminen: mitataanko vai eikö mitata?

Klikkaukset, selailut, katselut. Tykkäykset, kommentit ja jaot. Kaikki tämä synnyttää dataa, joka voidaan taivuttaa informaatioksi. Informaatio voidaan puolestaan säätää tiedoksi, jota lopulta voidaan hyödyntää yrityksen päätöksenteossa.

Nykypäivän digitaalinen ympäristömme tarjoaa valtavasti dataa etsijälleen. Dataa louhitaan parhaimmillaan useista monenkirjavista lähteistä suuriksi tiedostoiksi, mutta valitettavan harva on päässyt jyvälle datan varsinaisesta liiketoiminnallisesta arvosta: ilman systemaattista käsittelyä data menettää arvonsa, ja muuttuu niin sanotusti turhakkeeksi. Tehoton datan kerääminen evää mahdollisuuden hyödyntää tietoa päätöksenteossa.

Lue lisää »

Kesäpäivän poljentoja

Ajatukset poukkoilevat viikon takaiseen viikonloppuun – Ahooy Creativen kesäjuhliin. Grillidinneri, livemusiikki, rapsakat rantasaunan löylyt ja sukellus alkukesän vielä aavistuksen hyiseen järviveteen…

Lue lisää »
Rekry - Jr.CommunityManager

REKRY: Jr. Community Manager

HuHu Digital on sosiaalisen median ja digitaalisen markkinoinnin tehotiimi Kuopiossa. Nyt kun hommia alkaa olla työpöydillä entistä enemmän, tarvitsemme huipputyypin mukaan menoomme. Etsimme etevää henkilöä Junior Community Manageriksi.

Lue lisää »
Summer boost

Median tulevaisuus

Maailma on muuttumassa suuntaan, jossa medialla on yhä keskeisempi asema päivittäisissä aktiviteeteissamme. Median vaikutus on mukaansatempaava: emme välttämättä enää tunnista, milloin altistumme medialle ja milloin emme. Ilmiö johtuu siitä, että media on levittäytynyt kaikkialle arkeemme eivätkä sen käyttömahdollisuudet rajoitu enää yksittäisiin laitteisiin. Meidän ei esimerkiksi tarvitse ostaa enää sanomalehteä tai odottaa TV:n uutislähetystä tietääksemme, mitä ympärillämme on meneillään. Informaatiota tulee nopeammin kuin ehdimme sitä sulattamaan.

Lue lisää »
huhu - savolainen sometoimisto

Enemmän kuin sometoimisto

Ideamme oli lähteä luomaan vahvaa osaajien yhteisöä hyvän tekemisen ympärille. Kohti tätä visiota ollaan menty alusta alkaen ja olen aidosti sitä mieltä että tekemisen tavoitteen tulee olla niinkin yksinkertaista kuin: tehdä siistejä juttuja keleposten tyyppien kanssa. Kun osaajien arvot ja ajatusmaailma kohtaavat ei työkään enää tunnu työltä, vaan tekeminen saavuttaa ihan uuden ulottuvuuden ja uusia ovia avautuu entistäkin enemmän. On tärkeää suunnitella asioita hyvässä hengessä nauttien matkasta, jolloin tekeminen ja sen saavutukset itsessään muodostavat mainion tavan luoda uutta.

Lue lisää »
huhu

© 2021 Huhu. Kaikki oikeudet pidätetään.

huhu

© 2021 Huhu. Kaikki oikeudet pidätetään.